Anna Maria Sims 2



Hos Anna Maria Sims 2 hittar du grymt snygga kläder och även lite smycken och sånt. Sidan är så klar gratis och väldigt enkel att ladda ner från.

Jag tänket vissa hur man laddar ner kläder. I detta fall vardagskläder för tonåringar.
Börja då att klicka på Teen så att du får upp under kategorierna, välj sedan Casual och då kommer det att se ut så som det gör på min lilla bild. Längst upp kan du bytta sida
Det står att det följer med en mesh så det ända du behöver göra är at klicka på download knappen. Du kommer då att få upp en ruta som du ska klicka öppna på. I filen finns det tre saker klädesplagget, meshen och en readme text. Du behöver bara klädesplaget och meshen men det spelar ingen roll i fall du väljer att ta med Readme texten, men kopiera ialla fall filerna.
Öppan sedan "mina dokument" och klicka dig fram till din downloads mapp (se dett inlägg) I downloads mappen skapar du en ny mapp som heter Anna Maria Sima 2, gå in i mappen och skapa en my mapp som heter tonåringar och i den mappen, skapa en mapp som heter vardagskläder, och till sist en mappa som heter t.ex. "röd klänning" Gå in i den mappen och klistra in filerna.

Man måste inte skapa så där många mappar som jag skrev men jag själv har det och jag tycker att det är lättare att hitta de kläder som man har laddat ner när man har de i ordnade mapper

 
Vissa saker behöver inte någon mesh och det kommer då bara inte följa med någon mesh när du klickar på download


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The sims 2 fusk och tips

Mina bästa tips och fusk till the sims 2 hittar du här!!!!

RSS 2.0