2 rum + kök a la 150 m²

 




 

 

 


 

 


 

 
 

 

 


Kommentarer
Ida. R

Jag har "the sims livets historier" och "mamman" och "Pappan" har bokstavligt talat fastnat i kärlekskaret. Jag får inte ur dem! Även om jag provar att någon ropar på dem, eller trycker bort att de ska sitta i karet och göra någonting annat. De har liksom laggat fast där. ingenting händer. Jag har provat att starta om spelet men det funkar inte heller! Vet du nåt knep/fusk så man kan flytta på simsgubbarna? Jag vill ju inte att dem ska dö!

Svar: Hej, förlåt för att jag inte svarat tidigare, jag vet ju inte hur situationen ser ut men jag skulle testa att skriva in koden: MoveObjects on Koden ska göra att du i princip kan flytta på allting så om du går in på byggläge så borde det bara vara att lyfta bort dina simmar därifrån. De kommer fortfarande ha samma "ställning" som när du flyttar dom så det kan hända att de svävar i luften men det brukar oftast ordna sig genom att man trycker på "gå hit" eller något liknande.
Hoppas att det funkar :) :)
Johanna

2013-07-08 @ 16:26:58
URL: http://idarubensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The sims 2 fusk och tips

Mina bästa tips och fusk till the sims 2 hittar du här!!!!

RSS 2.0