boolprop testingcheatsenabled true

Jaha
Detta är alltså ett väldigt väldigt och åter igen ett väldigt bra fusk. Man kan nästan göra allt med detta fusk och det är nästan så att man kommer på nya saker att använda fusket till varje gång man spelar.
Jag har tyvär inte lyckats fixa några bilder så jag får helt enklet försöka beskriva så tydligt som möjligt. Kankse fixar bilder senare ifall jag inte blir nöjd med texten. men men

Börja helt enkelt med att ta fram fusk rutan (ctrl+alt+c) och skriv in boolprop testingcheatsenabled true
För att använda fusket håll in shift och tryck på din sim (den simen som du spelar/styr just då) Du kommer då att få upp en meny med massor utav meningar (på engelska) Här nedan kommer jag att skriva de fusk som JAG tycker är mest användbara, Det är ju inte säkert att ni tycker som jag, så jag tycker att ni kan utforka fusket. Vem vet, ni kanske hittar något jätte roligt :):)

get thin  =  Din sim kommer att bli smal och jätte vältränad

get fat  =  Du blir otränad, alltså tjock

change suit  =  du kan bytta kläder på din sim : Normal cloats = träningskläder eller badkläder
                                                                      Pajamas = vardagskläder
                                                                      Formal = undekläder eller naken
                                                                      Naked = finkläder

set to birthday  =  Din sim kommer inom en stund att åldras/växa upp. Ibland kan det ta en stund

make unselecteble  =  Din sim kommer att försvinna från familjen. Råkar du tryka på de knappen och
                                 vill ha tillbka din sim gör så här. Tryck shift och på en utav dina gubbar
                                 mer > spawn > Tombstone of L and D
                                 Tryck på gravstenen och sedan på Get Family Member. Din borttaga sims
                                 namn kommer då stå där, tryck på namnet och simen kommer tillbaka.

set aspiration > max  =  din sims ambinationsmätare kommer då bli full

plan outfit  =  du kommer då få upp en meny med alla kläder som finns i spelet och du kan då
                    köpa vilka kläder du vill utan att behöva åka till ett köpcentrum

spawn > Tombstone of L and B  =  Läs om dess betydelse här →

spawn > wishing well  =  Läs om dess betydelse här →

spawn > Sim modde  =  kommer snart


VIKTIGT!!!  Tänk på att stänga av detta fusk när du inte använder det för detta är ett fusk som är så "stort" så att det kan leda till att spelet kraschar
Stäng av det med denna kod boolprop testingcheatsenabled false


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The sims 2 fusk och tips

Mina bästa tips och fusk till the sims 2 hittar du här!!!!

RSS 2.0