Home Crafter Plus



Home Crafter Plus är ett av The sims 2 egen skapande extra program som man kan ladda ner helt gratis på deras sida. Man kan genom detta progra skapa sina egna tapeter/väggar, golv och gräs/teränger. Jag själv tycker att det är ett super bra program eftersom man kan få till det där lite extra i rummen som man annars inte kan. Dock tar det några försök innan man lär sig hur man ska göra för att få bästa möjliga kvalite på sakerna eftersom skarvar och suddighet är en svår faktor. Men jag rekomenderar ialla fall att ni ska ladda ner detta, och när du väl har lärt dig hur man gör så kommer du inte ångra att du klickade på länken nedan.

Här är en länk till the sims sida, som tar dig direkt till Home craftre plus. Sedan är det bara att klicka på länken under Sveriges flagga, lycka till!!!

Gratis nerladdning av Home Crafter Plus


Obs!!!!!! Man behöver ett ritprogram för att kunna hantera Home craftre plus, Paint fungerar men jag rekomenderar ett mer "avanserat" program som Gimp eller Photoshop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The sims 2 fusk och tips

Mina bästa tips och fusk till the sims 2 hittar du här!!!!

RSS 2.0