ctrl+alt+c

Hej!

Med lite koder i spelet tycker jag att det blir roligare därför delar jag nu med mig av de koder som jag kan och tycket är nödvändiga. Jag kan inte lova att alla koder fungerar just för dig men jag själv kan använda alla så de borde fungera :)
Och om man då rå vill använda koder så får man alltså upp fusk rutan genom att trycka in ctrl+alt+c  men hos vissa datorer kommer inte fusk rutan upp trots att man håller in knapparna, testa då att hålla in ctrl+windows knappen(den med en flagga på och sitter bredvid alt knappen)+alt+c. Det kanske inte fungerar på din dator men det är värt ett försök ifall att du har problem med fusk rutan.

Innan du sätter igång med kodandet vill jag bara säga att vissa koder som man inte stänger av efter att man har använt (alltså som man har på en längre tid när man spelar) kan det leda till störningar i spelet, t.ex. att spelet kraschar eller låser sig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The sims 2 fusk och tips

Mina bästa tips och fusk till the sims 2 hittar du här!!!!

RSS 2.0